mandag den 5. august 2013

Hjemmesiden er lukket ned

Øv, øv, øv
I morges opdagede jeg at www.lenep-katrinelund.dk har været udsat for hacker indbrud. Derfor har jeg valgt at lukke siden ned midlertidigt.
Om det blot er drengestreger, eller forsøg på at stjæle fra mig ved jeg ikke, men det er i hvert fald rigtig irriterende, at skulle bruge tid på, og jeg håber ikke at det kommer til at gå ud over nogle af mine kunder.

Hvad idioten der har gjort det ikke ved, er at jeg faktisk i et stykke tid har arbejdet på en ny webshop. Det var mening, at den om kort tid skulle tage over, så nu arbejder vi på at det bliver hurtigst muligt. 
Men pt. har Katrinelund altså ingen hjemmeside.
Håber på forståelse fra mine kunder, og undskylder det besvær, som det evt. giver.

Butikken har helt normal åbningstid i august.

Desuden er jeg på gårdmuseet Stjernholm, Nim ved Brædstrup søndag d. 18. august.

Der ud over deltager jeg i Åbne Atelierdøre i Silkeborg:
Montmarte i Nygade fredag d. 23. august fra 14.30-17
Åbne Atelierdøre hos Katrinelund, Løndalvej 6, Vinding, 8654 Bryrup lørdag og søndag d. 24- og 25. august. begge dage fra 10-17

Ingen kommentarer:

Send en kommentar