fredag den 28. september 2012

Opskrifter uden garn?

Jeg bliver af og til spurgt om jeg sælger mine opskrifter uden garn, og svaret er: 
Nej det gør jeg ikke!
De fleste kan godt forstå det, men andre kan ikke.

Det tager tid at fremstille en opskrift. 
Først får jeg idéen, der bliver tegnet og strikket prøver, udregnet og beregnet. Jeg strikker modellen, opskriften skrives og omregnes til flere str. Den gennem bearbejdes. 

Der skal sælges mange opskrifter til 25,- kr. som de fleste af mine opskrifter koster, hvis de alene skal give mig en timeløn.
Og som alle andre kan jeg ikke leve af at arbejde uden at få løn for det.

Derfor må jeg have fortjenesten på garnet med, når jeg sælger en opskrift. 

1 kommentar:

  1. Må jeg lige komme med en opfordring ang. opskrifter... Der mangler små strikkebøger/hæfter med gode basis opskrifter til børn i aldren 2 år og frem. Var det ikke noget? Jeg ved de er rigtig populære den slags bl.a. dem Isager laver.

    SvarSlet